بودجه شورای راهبردی، بزرگترین علامت سوال در ذهن مردم بندرماهشهر

بودجه شورای راهبردی، بزرگترین علامت سوال در ذهن مردم بندرماهشهر

به گزارش ماه خبر، آخرین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی خروجی متفاوتی نسبت به سایر نشست های این شورا داشت و آن هم اعلام نظرهای متفاوت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بود.پیام برزگر پس از اعلام بودجه حدود ۳۴۰ میلیارد تومانی شورای راهبردی برای سال آینده، به نکته¬ای اشاره کرد که سالهاست دغدغه


به گزارش ماه خبر، آخرین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی خروجی متفاوتی نسبت به سایر نشست های این شورا داشت و آن هم اعلام نظرهای متفاوت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بود.
پیام برزگر پس از اعلام بودجه حدود ۳۴۰ میلیارد تومانی شورای راهبردی برای سال آینده، به نکته¬ای اشاره کرد که سالهاست دغدغه جامعه پیرامون شرکت های پتروشیمی شده و آن هم نحوه هزینه کرد اعتبارات شورای راهبردی بود.


پیام برزگر با انتقاد از عدم شفافیت در نحوه تخصیص اعتبارات گفته است: هزینه‌کرد و درصد پیشرفت پروژه‌های شورای راهبردی در حوزه مسئولیت اجتماعی باید برای مردم شفاف باشد.
وی همچنین وعده داده که با برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های مصوب را در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی قرار می‌دهد تابرای همه قابل دسترس باشد.
برزگر با این اظهار نظر مهر تاییدی زد بر آنچه که مردم بندرماهشهر طی این سال ها از آن گلایه کرده بودند و آن هم عدم شفافیت در نحوه هزینه کرد این اعتبارات میلیاردی است.
برزگر اما اشاره مهم دیگری هم داشته، جایی که از نخبگان جامعه پیرامونی و اصحاب رسانه خواست که در زمینه پرداخت قدرالسهم شرکت‌ها مطالبه‌گری داشته باشند و از مبادی ذی‌ربط، فرمانداری و عملیات غیرصنعتی، پیگیر اجرای مصوبه‌های شورای راهبردی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی باشند.
بنظر می رسد آش پنهان کاری ها در شورای راهبردی آنقدر شور شده که حتی رئیس این شورا هم به این بی سروسامانی معترض شده است، اعتراضی که احتمالا چندان خوشاید مخاطبین خاص آن ها نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.