کد خبر : 1141
تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 23:16

امام جمعه هندیجان:جای تعجب دارد که از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان خوزستان سهمی برای هندیجان تخصیص نیافته است

امام جمعه هندیجان:جای تعجب دارد که از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان خوزستان سهمی برای هندیجان تخصیص نیافته است

اشک انسان ساز است! حجت السلام حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه های این هفته خود با اشاره به برکات و فضیلت اشک و گریه برای سیدالشهداء گفت؛ اشک بر سیدالشهداء انسان ساز است و باعث پاکی نفوس می شود. مطالبات به حق کشاورزان! حسینی امام جمعه هندیجان در ادامه خطبه های خود به مطالبات

اشک انسان ساز است!

حجت السلام حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه های این هفته خود با اشاره به برکات و فضیلت اشک و گریه برای سیدالشهداء گفت؛ اشک بر سیدالشهداء انسان ساز است و باعث پاکی نفوس می شود.

مطالبات به حق کشاورزان!

حسینی امام جمعه هندیجان در ادامه خطبه های خود به مطالبات به حق کشاورزان هندیجان اشاره کرد و بر ناکافی بودن سوخت تراکتور کشاورزان تاکید کرد و از مسئولان خواستار تخصیص سوخت کافی برای کشاورزان شد.

درمانگاه تامین اجتماعی!

ایشان همچنین به عدم ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان با وجود هزاران نفر افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد و خواستار رفع موانع ساخت این درمانگاه شد.

سختگیری بانکها!

امام جمعه هندیجان از سختگیری بانکها برای معرفی ضامن در اعطای تسهیلات علی الخصوص وامهای ازدواج به زوجهای جوان گلایه نمود و از مسئولان خواست تا بانکها را ملزم به رعایت دستورالعملهای بانک مرکزی نمایند.

اعتبارات آلایندگی و آبزی پروری!

ایشان در ادامه ضمن تشکر از پیگیریهای فرماندار و نماینده مردم اظهار داشت خوشبختانه اعتباراتی جهت حق آلایندگی و تکمیل یکی از پروژه های آبزی پروری به شهرستان تخصیص داده شده که از مسئولین شهرستان و استان میخواهیم این اعتبارات بزودی پرداخت و جذب گردد.

اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور!

امام جمعه هندیجان در خطبه های این هفته خود با گلایه از عدم تخصیص اعتبار از محل سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان هندیجان گفتجای تعجب دارد که هیچ اعتباری از سفر ریاست جمهوری به خوزستان برای شهرستان تخصیص داده نشده و ما انتظار داریم با توجه به مشکلات و دارا بودن ظرفیت های فراوان شهرستان مسئولین استانی در اسرع وقت نسبت به تخصیص اعتبارات برای شهرستان هندیجان اقدام کنند و در سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین طرحهای تولیدی و اشتغال آفرین برای هندیجان در نظر بگیرند.

تقدیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران!

حجت الاسلام حسینی در پایان از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به جهت تولید برنامه ارزشمند و پر مخاطب [ حسینیه معلی] و دیگر برنامه های مربوط به ماه محرم تقدیر و تشکر نمودند. تقدیر از عزاداری های مردموی همچنین از تمامی مردم عزادار شهر و روستاهای شهرستان و همه اقامه کنندگان و خادمان عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول محرم علی الخصوص تاسوعا و عاشورای حسینی تشکر نمود.

امام جمعه هندیجان:جای تعجب دارد که از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان خوزستان سهمی برای هندیجان تخصیص نیافته است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.