کد خبر : 5703
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 12:37

امام جمعه بندرامام

برخی پتروشیمی ها به وظایف خود در قبال مسئولیت های اجتماعی عمل نمیکنند؛ از مدیران ارشد شهرستان و نماینده منتخب انتظار داریم سریعتر شورای راهبردی را ساماندهی کنند

برخی پتروشیمی ها به وظایف خود در قبال مسئولیت های اجتماعی عمل نمیکنند؛ از مدیران ارشد شهرستان و نماینده منتخب انتظار داریم سریعتر شورای راهبردی را ساماندهی کنند

به گزارش ماه‌خبر، خطیب جمعه بندرامام خمینی گفت: در سالی که گذشت در خصوص عملکرد شورای راهبردی گله مندی های زیادی وجود دارد و انتظارات مردم محقق نشد. متاسفانه بعضی از شرکت های پتروشیمی به وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مردم عمل نکردند و اکثر پروژه ها یا شروع نشد و یا

به گزارش ماه‌خبر، خطیب جمعه بندرامام خمینی گفت: در سالی که گذشت در خصوص عملکرد شورای راهبردی گله مندی های زیادی وجود دارد و انتظارات مردم محقق نشد. متاسفانه بعضی از شرکت های پتروشیمی به وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مردم عمل نکردند و اکثر پروژه ها یا شروع نشد و یا نیمه کار ماند.

حجت الاسلام عبادی گفت:کدام نهاد باید با شرکت هایی که قدرالسهم مسئولیت های اجتماعی خود را پرداخت نمی کنند برخورد کند؟

وی گفت:سال گذشته مقرر شد خود شرکت های پتروشیمی پروژه محور عمل کنند که بازهم بعضی از شرکت ها به وظایف خود عمل نکردند و همچنان هم پاسخگو نیستند.چندین جلسه شورای تامین شهرستان برای این موضوع تشکیل شد اما نتیجه لازم گرفته نشد.

امام جمعه بندرامام گفت: مدیران ارشد صنایع پتروشیمی که در مصاحبه های خود با رسانه ها گفتند، هشتصد میلیارد تومان برای مسئولیت های اجتماعی در سال گذشته مصوب شد ، باید سوال شود چند درصد آن محقق شد؟ کدام مشکل از منطقه برطرف شد؟ چرا هنوز وضعیت بهداشت و درمان ، مدارس فرسوده ، فضاهای ورزشی ، و مشکلات زیرساختی منطقه مانند آبگرفتگی بندر امام هنوز حل نشده و مردم در این زمینه گله مندی دارند؟

خطیب جمعه بندرامام تصریح کرد:ما منکر کارهای انجام شده نیستیم و تشکر میکنیم اما این اقدامات کافی نبوده و هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.اگر این بودجه به صورت کامل محقق و اجرا میشد و نظارت دقیقی صورت می‌گرفت آیا بازهم امروز ما شاهد این مشکلات می‌بودیم؟

حجت الاسلام عبادی گفت:از مدیران محترم شهرستان و نماینده محترم منتخب، که امسال کار خود را در مجلس آغاز میکند انتظار داریم هر چه سریعتر برای بر طرف کردن مشکلات مردم برنامه ریزی دقیق و اولویت دار انجام دهند و نظام جدیدی بر شورای راهبردی صنایع پتروشیمی حاکم کنند تا مردم محروم منطقه شیرینی اقدامات شرکت های پتروشیمی را بچشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.