کد خبر : 6093
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 12:07

احداث پست جدید برق ۴۰۰ کیلوولت در امیدیه

احداث پست جدید برق ۴۰۰ کیلوولت در امیدیه
پست 400 کیلوولت ایثار با ظرفیت 630 مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 12 هزار میلیارد ریال در شهرستان امیدیه احداث و وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست ۴۰۰ کیلوولت ایثار با ظرفیت ۶۳۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان امیدیه احداث و وارد مدار شد.


به گزارش ماه خبر، علی اسدی در گفت‌و‌گویی رسانه‌ای بیان کرد: عملیات احداث پست دائم ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ایثار شامل تأمین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب، تست و راه‌اندازی به ظرفیت ۶۳۰ مگاولت آمپر و از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزارت نیرو جهت گذر از پیک سال ۱۴۰۳ با سرمایه‌گذاری و تعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به پایان رسید و برق‌دار شد.


وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بالغ بر ۱۲۱۶۰ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق منطقه، تامین برق مورد نیاز صنایع پتروشیمی خلیج فارس، افزایش قدرت مانور شرکت توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای و ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی از اهداف بهره‌برداری از این پروژه بوده است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: برای امکان استفاده از ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت ایثار نیز ورود و خروج خط ۴۰۰ کیلوولت امیدیه ۲ ‏ـ چغادک در پست ایثار با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۲۱۴ میلیارد ریال احداث شده است.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

مرجع/کاوش اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.