کد خبر : 3908
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 14:54

امام جمعه بندر ماهشهر:

سه سال برای تکمیل زیرساخت‌ها زمان کمی نبود/ دستگاه قضا با مسئولانی که در طول سه سال در شهرستان بندر ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند، قاطعانه برخورد کند/ امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تا کمر در آب بود و به دلیل کارهای نکرده مسئولان، حتی ناسزا می‌شنید

سه سال برای تکمیل زیرساخت‌ها زمان کمی نبود/ دستگاه قضا با مسئولانی که در طول سه سال در شهرستان بندر ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند، قاطعانه برخورد کند/ امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تا کمر در آب بود و به دلیل کارهای نکرده مسئولان، حتی ناسزا می‌شنید
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: از دستگاه قضایی استان و شهرستان درخواست داریم با مسئولانی که در طول این سه سال در شهرستان بندر ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند، قاطعانه برخورد کند تا مرهمی بر زخم‌های مردمی شود که در جریان آبگرفتگی متضرر شده‌اند و اگر ثابت شد مسئولی کم‌کاری کرده، باید عوض شود.

به گزارش ماه‌خبر، حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با اشاره به آبگرفتگی‌های اخیر در سطح شهرستان بندر ماهشهر بر اثر بارش باران اظهار داشت: باز هم مثل سال ۱۳۹۹، بارش باران، آبگرفتگی مناقطی در بندر ماهشهر، شهر چمران و بندر امام خمینی(ره) را سبب شد و مردم به ویژه در بندر امام خمینی(ره) ضررهای زیادی را متحمل شدند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت بیش از چهل سال از حکومت نظام اسلامی، نباید اتفاقات را به سمتی ببریم که بگوییم نزولات آسمانی زیاد بوده است؛ در صورتی که در سال ۱۳۹۹، ۱۶۵ میلیمتر باران باریده بود و برای جلوگیری از بروز اتفاقات آن سال، مصوباتی انجام شد و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی تصمیماتی گرفتند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر افزود: از سال ۹۹ تا کنون، ۳ سال گذشته و این حادثه تلخ دوباره تکرار شده است. چه تدابیری اتخاذ شد که خانواده‌ها مجددا با این حادثه تلخ رو‌به‌رو شدند؟ تدبیر شما جواب نداده است.

وی خاطرنشان کرد: دفع آب‌هایی که وارد خانه‌های مردم شده، مهم است؛ تمام استان بسیج شده و آب را از خانه‌های مردم خارج کردند اما با تلخی به جا مانده چه کنیم؟ امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تا کمر در آب بود و به دلیل کارهای نکرده مسئولان، حتی ناسزا می‌شنید.

سلامت نژاد متذکر شد: این که مسئولان بگویند “حادثه است” یک حرف غلط است؛ در استان خوزستان، شهرستان بندر ماهشهر از نظر بارش باران منطقه بحرانی است و از الان باید تدبیر اتخاذ شود؛ مثلا اگر قرار است ۵ دستگاه پمپ اضافه شود، این ۵ دستگاه ثابت در شهرستان باقی بمانند.

امام جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: سه سال برای تکمیل زیرساخت‌ها زمان کمی نبود. بسیاری از مسئولان از سه سال پیش تا کنون جا‌به‌جا نشده‌اند و برخی حتی ارتقا هم گرفته‌اند؛ این موضوع قابل پذیرش نیست و درد مردم را نمی‌توان به این شکل پاسخ داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.