کد خبر : 3379
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 14:49

تخلفات برخی شهرداری های استان خوزستان محرز شد

تخلفات برخی شهرداری های استان خوزستان محرز شد
مدیر کل سازمان بازرسی خوزستان:در بازرسی‌های صورت گرفته از شهرداری های خوزستان، تخلف ۲ الی ۳ شهرداری محرز و پرونده آنان جهت رسیدگی و برخورد به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

به گزارش ماه‌خبر ، محمد آقاجری ، مدیر کل سازمان بازرسی استان خوزستان اظهار کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از شهرداری های خوزستان، تخلف ۲ الی ۳ شهرداری محرز و پرونده آنان جهت رسیدگی و برخورد به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.


بازرسی از روند عملکرد مالی،استخدام های شرکتهای،دولتی پتروشیمی و دیگر شرکت‌های مستقر منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اعتبارات شورای راهبردی و هزینه های مربوطه انجام و در صورت بروز تخلف به مراجع ذیر بط ارائه می گردد.

محمد آقاجری گفت: استخدام های شرکت‌های دولتی وابسته به وزارت نفت میبایست با آزمون استخدامی انجام شود؛ و استخدام در شرکت‌های پتروشیمی نیز میبایست بر اساس آزمون و در صورت نیاز اولویت با ثبت نام کنندگان در سامانه اداره کار باشد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی از نحوه هزینه کردهای بودجه شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

آقاجری در خصوص نظارت به نحوه هزینه کرد عوارض آلایندگی، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته مبلغ قابل توجهی به عنوان عوارض آلایندگی به استان اختصاص داده شد این مبالغ نباید صرفاً جهت پرداخت حقوق و مزایا شود و باید پروژه‌های عمرانی تعریف شود.

وی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط سازمان بازرسی مشخص شد بیش از ۹۰ میلیون یورو تعهداتی بود که انجام نشده است با ورود سازمان و تشکیل پرونده و معرفی مدیرانی که به وظایف خود عمل نکردند ۹۰ میلیون یورو رفع تعهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.