کد خبر : 3131
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 19:54

کلاه برداران در کمین شهروندان بندرماهشهر/تحرکات غیرقانونی صندوق های غیر مجاز وام در بندرماهشهر/۱۰میلیون واریز کن تا بهت نوبت بدیم

کلاه برداران در کمین شهروندان بندرماهشهر/تحرکات غیرقانونی صندوق های غیر مجاز وام در بندرماهشهر/۱۰میلیون واریز کن تا بهت نوبت بدیم
اطلاعیه هایی در فضای مجازی بندرماهشهر در حال انتشار است که سودجویان به بهانه های اعطای وام های صدها میلیون تومانی درحال سو استفاده از شهروندان هستند.

به گزارش ماه‌خبر، اطلاعیه هایی در فضای مجازی بندرماهشهر در حال انتشار است که سودجویان به بهانه های اعطای وام های صدها میلیون تومانی درحال سو استفاده از شهروندان هستند.

شهروندان دقت داشته باشند که اخذ وام میبایست از بانک های رسمی و بر اساس شرایط مشخص اخذ گردد و هرگونه پیام در خصوص اعطای وام و تسهیلات در فضای مجازی غیر قانونی و کلاه برداری محسوب میشود.

مردم در این شرایط سخت اقتصادی که اموال خود را با تلاش های فراوان به دست آورده اند، از اعتماد به اینگونه افراد و صندوق های غیرمجاز اجتناب کنند تا حاصل زحماتشان در یک شب به باد نرود.

امید است نهادهای نظارتی و امنیتی هوشیار باشند و از فعالیت اینگونه صندوق ها در شهرستان جلوگیری کنند تا وقایع وام‌های خانگی رامهرمز و ایجاد پرونده های کثیرالشاکی در بندرماهشهر تکرار نشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.