کد خبر : 3160
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 21:29

چند سطر در خصوص فرماندار سابق بندرماهشهر/کلیپی که سه سال پیش توسط ماه‌خبر منتشر شد

چند سطر در خصوص فرماندار سابق بندرماهشهر/کلیپی که سه سال پیش توسط ماه‌خبر منتشر شد

محسن بیرانوند در سال ۱۳۹۶ به عنوان فرماندار بندرماهشهر منصوب شد. ماه‌خبر از از همان ابتدای انتصاب بیرانوند به دلیل حمایت از ورود نیروهای غیربومی به شهرستان(همچون ریاست آموزش پرورش و…) مطالبی را علیه وی منتشر کرد. چندین ماه‌بعد با مشاهده برخی تخلفات و انعقاد برخی قراردادهای غیرعادی در فرمانداری بندرماهشهر و حمایت های عجیب

محسن بیرانوند در سال ۱۳۹۶ به عنوان فرماندار بندرماهشهر منصوب شد.

ماه‌خبر از از همان ابتدای انتصاب بیرانوند به دلیل حمایت از ورود نیروهای غیربومی به شهرستان(همچون ریاست آموزش پرورش و…) مطالبی را علیه وی منتشر کرد.

چندین ماه‌بعد با مشاهده برخی تخلفات و انعقاد برخی قراردادهای غیرعادی در فرمانداری بندرماهشهر و حمایت های عجیب بیرانوند از برخی پیمانکاران ، مجددا مجموعه ماه‌خبر سلسله گزارش هایی را با موضوعات “ابهام در قراردادهای فرمانداری بندرماهشهر” منتشر کرد.

انتشار این گزارشات فرماندار بندرماهشهر را به شدت عصبی کرد؛ بیرانوند تلاش کرد با شکایت از ماه‌خبر به اتهام “نشر اکاذیب و افترا” مانع از انتشار گزارشات و همچنین ادامه فعالیت این مجموعه خبری شود؛ اما بر خلاف تلاش های او، ماه‌خبر از اتهامات وارده عالی ترین مقام دولت در بندرماهشهر تبرئه شد.

نهادهای نظارتی نسبت به تخلفات فرماندار بی تفاوت نماندند و پس از مدتی به همت مسئولان قضایی، امنیتی و نظارتی، بیرانوند به اتهامات مالی بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی راهی زندان شد.

مجموعه ماه‌خبر از همان ابتدا تلاش میکرد به دور از جوسازی های مثبت و منفی موافقان و مخالفان مسئولین، و تاثیر ناپذیر از شو های تبلیغاتی مسئولان و اطرافیانشان، تنها با اتکا به عملکرد واقعی شخصیت ها ، آنان را به مردم معرفی کنند تا شهروندان در این آشفته بازار فضای مجازی ، فریب هیاهوهای واهی را نخورند و سره را از ناسره تشخیص دهند.

این راهی بود که این مجموعه خبری تا به امروز در پیش گرفته و تلاش میکند با رعایت ادب ، انصاف و تقوا، شهروندان را از پمپاژ اطلاعات و آمارهای غلط آگاه کند.

این کلیپ در آذرماه‌ ۱۳۹۹ به هنگام بازداشت محسن بیرانوند توسط این مجموعه خبری منتشر شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.