کد خبر : 2903
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 14:12

وضعیت مدارس بندرامام فلاکت بار است/از کمبود سیستم سرمایشی تا کمبود معلم و فرسودگی کلاس ها

وضعیت مدارس بندرامام فلاکت بار است/از کمبود سیستم سرمایشی تا کمبود معلم و فرسودگی کلاس ها
شهر بندر امام خمینی (ره) بالغ بر ۲۱ هزار دانش‌آموز دارد ولی متأسفانه از لحاظ امکانات آموزشی، پرورشی و پژوهشی دچار عقب‌ماندگی است که باید جبران شود و این امر نیازمند نگاه ویژه به آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از معضلات بندر امام خمینی نبود فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: متاسفانه در این چند سال اخیر نسبت به فضای آموزشی در بندر امام کم‌توجهی شده و در حال حاضر اکثر مدارس شهر بندر امام فرسوده است و مناسب آموزش نیست و بر اساس اعلام سازمان نوسازی مدارس استان این مدارس باید تخریب و نوسازی شوند، اما فعلاً از روی ناچاری دانش‌آموزان و معلمان باید این مسئله را تحمل کنند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: حق دانش‌آموزان بندر امام خمینی (ره) این نیست که در این مدارس فرسوده درس بخوانند. متأسفانه کمبود سرانه فضای آموزشی باعث تراکم جمعیتی دانش‌آموزان در کلاس‌ها شده که این امر موجب کاهش کیفیت آموزش می‌شود و باید چاره‌ای برای حل این موضوع پیدا شود.

عبادی ادامه داد: شهر بندر امام خمینی (ره) بالغ بر ۲۱ هزار دانش‌آموز دارد ولی متأسفانه از لحاظ امکانات آموزشی، پرورشی و پژوهشی دچار عقب‌ماندگی است که باید جبران شود و این امر نیازمند نگاه ویژه به آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) است.

وی یادآور شد: یکی از معضلات دیگر در مدارس شهر بندر امام خمینی موضوع نبود سیستم سرمایشی در این گرمای طاقت‌فرسای خوزستان است، که امر آموزش را واقعا دشوار می‌کند. همچنین کمبود معلم به ویژه در مقطع ابتدایی یکی دیگر از معضلات مدارس این شهر است که از امروز باید به فکر حل این مسئله بود و خانواده‌ها را در ابتدای سال با مشکل مواجه نکنند. بنده از مدیران استان، شهرستان و صنایع پتروشیمی استدعا دارم به مدارس بندر امام خمینی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.