کد خبر : 2648
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 14:09

امام جمعه بندرامام:

نمیتوانم در قبال بی مهری به مردم سکوت کنم/ورود بی‌حساب و کتاب نیروی سفارشی و رانتی توان اجرای پروژه‌های عمرانی را از شهرداری بندر امام گرفته است/ ۸۰ درصد بودجه شهرداری هزینه پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود/هفته آینده در خصوص بودجه شورای راهبردی با مردم سخن می گویم

نمیتوانم در قبال بی مهری به مردم سکوت کنم/ورود بی‌حساب و کتاب نیروی سفارشی و رانتی توان اجرای پروژه‌های عمرانی را از شهرداری بندر امام گرفته است/ ۸۰ درصد بودجه شهرداری هزینه پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود/هفته آینده در خصوص بودجه شورای راهبردی با مردم سخن می گویم
امام جمعه بندرامام: البته باید گفت که متأسفانه در سنوات قبل ورود بی‌حساب و کتاب نیرو به صورت سفارشی و رانتی در مجموعه شهرداری باعث شده که عملاً توان اجرای پروژه‌های عمرانی از این نهاد گرفته و تقریباً ۸۰ درصد بودجه شهرداری هزینه پرداخت حقوق و دستمزد شود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی گفت: یکی دیگر از وظایف صنایع مستقر در منطقه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال مردم منطقه است که در شهرستان بندر ماهشهر تحت عنوان شورای راهبردی اجرایی شده است.

عبادی متذکر شد: در مورد مطالبه حقوق مردم بندر امام خمینی (ره) از انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی، مطالب زیادی وجود دارد که در هفته‌های آینده مفصل به آن خواهیم پرداخت و شفاف بعضی از مطالب را با مردم بندر امام در میان خواهیم گذاشت. هیچ چیز غیر شفافی در این رابطه وجود ندارد و این حق مردم است که از حقوق خود آگاه شوند

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن چهاردهم تیرماه روز شهرداری و دهیاری عنوان کرد: انتظار مردم از شهرداری بندر امام این است که پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری بگیرد چرا که انتظارات مردم در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی محقق نشده و گلایه‌های فراوانی در این رابطه وجود دارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) یادآور شد: موضوع دیگری که باید شهرداری شهر بندر امام به آن اهتمام جدی داشته باشد موضوع زیباسازی و مبلمان شهری است که این مسئله نیاز به توجه جدی دارد به ویژه ورودی‌های شهر بندر امام که نیاز به تغییرات اساسی دارند.

عبادی تصریح کرد: وضعیت زیرساخت‌های شهری بندر امام واقعا تأسف بار است و فاصله زیادی با استانداردهای لازم دارد چرا که هنوز در شهر بندر امام مناطقی وجود دارد که آسفالت نشده و مردم آن مناطق از کم‌ترین امکانات شهری محروم هستند و شهرداری باید تمام توان خود را برای مناطق کم‌برخوردار بگذارد چرا که حق این مردم نیست که اینگونه زندگی کنند.

وی ادامه داد: البته باید گفت که متأسفانه در سنوات قبل ورود بی‌حساب و کتاب نیرو به صورت سفارشی و رانتی در مجموعه شهرداری باعث شده که عملاً توان اجرای پروژه‌های عمرانی از این نهاد گرفته و تقریباً ۸۰ درصد بودجه شهرداری هزینه پرداخت حقوق و دستمزد شود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) تأکید کرد: باید این رویه متوقف شده و اصلاحات لازم و جدی صورت بگیرد که این امر آغاز شده و بنده از این کار حمایت خواهم کرد، چرا که امروز بخش عمده مشکلات بندر امام خمینی در حوزه خدمات شهری است.

عبادی اذعان داشت: یکی از کارهای دیگری که در این دوره باید به آن دقت شود نظم و انضباط مالی در این نهاد است. البته نهادهای نظارتی باید به صورت دقیق رصد و پیگیری کنند تا شهرداری بندر امام خمینی به صورت حقیقی و واقعی به وظایف خود در قبال مردم عمل کند.

وی اظهار کرد: این را همه بدانند که ما نمی‌توانیم در قبال بی‌مهری به مردم ساکت باشیم و ببینیم مردم در این وضعیت زندگی کنند و هر چه سریعتر باید شرایط به نفع مردم تغییر پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.