کد خبر : 6521
تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 17:00

امام جمعه بندر ماهشهر:

مردم بندر ماهشهر آب ندارند؛میزان ورودی آب شهرستان کم است؛ مشکل حل نشود دستگاه قضا باید با متولیان استانی برخورد کند

مردم بندر ماهشهر آب ندارند؛میزان ورودی آب شهرستان کم است؛ مشکل حل نشود دستگاه قضا باید با متولیان استانی برخورد کند
مردم بندر ماهشهر آب ندارند و در کمیت و کیفیت آب دچار مشکل هستند. اگر قبلا در یک یا دو منطقه مشکل وجود داشت، الان در تمامی نقاط شهرستان این مشکل وجود دارد

امام جمعه بندرماهشهر گفت: مردم بندر ماهشهر آب ندارند و در کمیت و کیفیت آب دچار مشکل هستند. اگر قبلا در یک یا دو منطقه مشکل وجود داشت، الان در تمامی نقاط شهرستان این مشکل وجود دارد.

حجت الاسلام سلامت نژاد گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد؛ در شهرستان‌های مجاور ما، کمیت آب دریافتی ۱/۵ برابر جمعیت آن شهرستان است اما در شهرستان بندر ماهشهر ۹۰ هزار متر مکعب آب دریافت می‌شود که پاسخگوی جمعیت این شهرستان نیست و این میزان آب دریافتی در سال‌های اخیر افزایش نداشته است.

وی اظهار داشت: بنابر گفته کارشناسان، این شهرستان به حداقل ۱۳۰ هزار متر مکعب آب در طول روز نیاز دارد و قطعی مکرر آب بر کیفیت آب نیز تاثیر گذاشته است.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: مطالبه مردم بندر ماهشهر این است که شرکت آب جنوب شرق در استان خوزستان حجم ورودی آب به ماهشهر را افزایش دهد و اگر این کار را انجام ندهد، مردم با مشکلات جدی در گرمای هوا مواجه خواهند شد.

وی در پایان هشدار داد: از مسئولان استانی خواهش داریم که به این مسئله رسیدگی کنند و ما نیز به طور مداوم در حال پیگیری هستیم و اگر مشکل حل نشود، از طریق ترک فعل و دستگاه قضا پیگیر خواهیم شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.