کد خبر : 1652
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 20:01

مدیر معزول امیدیه به بندرماهشهر می آید؟!/سلامت مردم شهرستان بازیچه سیاسیون می شود؟

مدیر معزول امیدیه به بندرماهشهر می آید؟!/سلامت مردم شهرستان بازیچه سیاسیون می شود؟

به گزارش ماه‌خبر، پس از کش و قوس های فراوان و تغییر مدیرکل درمان استان خوزستان، قرار است به زودی و با فشار برخی سیاسیون بندرماهشهر ، نعمت اله کیانی ، مدیر معزول درمانگاه شهید دقایقی امیدیه به عنوان رییس بیمارستان تامین اجتماعی بندرماهشهر منصوب شود. کیانی، چندی پیش پس از پیگیری های شدید جمعی

به گزارش ماه‌خبر، پس از کش و قوس های فراوان و تغییر مدیرکل درمان استان خوزستان، قرار است به زودی و با فشار برخی سیاسیون بندرماهشهر ، نعمت اله کیانی ، مدیر معزول درمانگاه شهید دقایقی امیدیه به عنوان رییس بیمارستان تامین اجتماعی بندرماهشهر منصوب شود.

کیانی، چندی پیش پس از پیگیری های شدید جمعی از فعالان مذهبی و دلسوزان امیدیه ، توسط مدیر سابق درمان استان خوزستان از سمت خود در امیدیه برکنار شد.

اما اکنون قرار است با فشار برخی از مدیران شهرستان ،این انتصاب ناصواب انجام و بدنه درمان تامین اجتماعی یک عقبگرد عجیب را تجربه نماید.

گفته می شود کیانی ، نسبت فامیلی نزدیک با همسر یکی از سیاسیون شهرستان دارد ، که در صورت انجام این انتصاب، #ماه_خبر جزئیات بیشتری را در این خصوص و همچنین عملکرد این مدیر در امیدیه منتشر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.