کد خبر : 4480
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 14:37

کتاب “رنگین کمان” نوشته یک هنرمند بندرماهشهری رونمایی شد

کتاب “رنگین کمان” نوشته یک هنرمند بندرماهشهری رونمایی شد
آیین رونمایی از کتاب "رنگين كمان" با صد و يک تكنيک نقاشي خلاق، ويژه كودكان و نوجوانان، اثر راحیل حجت نیا نویسنده و هنرمند هنرهای تجسمی ، چهارشنبه 22 آذر ماه با حضور جمعی از مسئولین شهری و علاقه مندان به فرهنگ و ادب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب “رنگین کمان” با صد و یک تکنیک نقاشی خلاق، ویژه کودکان و نوجوانان، اثر راحیل حجت نیا نویسنده و هنرمند هنرهای تجسمی ، چهارشنبه ۲۲ آذر ماه با حضور جمعی از مسئولین شهری و علاقه مندان به فرهنگ و ادب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر در این مراسم گفت: اگر به حوزه فرهنگ و هنر، کتاب و کتابخوانی توجه شود قطعا بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد؛ چرا که هنر، زبان گویای جامعه است و هنر کتاب میتواند ذهن انسان را شکوفا و پرورش دهد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سرکار خانم راحیل حجت نیا بابت تولید اثر زیبا و ماندگار رنگین کمان، دیگر هنر دوستان را برای تولید آثار فاخر هنری جهت پیشبرد اهداف متعالی دعوت نمود.

کتاب رنگین کمان با صدویک تکنیک نقاشی خلاق ویژه کودکان، نوجوانان، والدین و مدرسین ساده ترین، کوتاه ترین در عین حال موثرترین روش برای افزایش مهارت های حسی حرکتی و ذهنی کودکان میباشد ، تمامی حواس پنجگانه کودک فعال میگردد و دیدگاهش را به دنیای اطراف متفاوت میکند.

از ویژگی های مهم این کتاب اینست که قابل دسترس همراه با کد کیو آر تخصصی برای هر تکنیک و صفحه مجزاست و دسترسی به آموزش های آنلاین،تصاویر بیشتر، فیلم های آموزشی و قابل بروزرسانی میباشد.

راحیل حجت نیا یکی از هنرمندان توانمند شهرستان بندر ماهشهر ، دارای مدرک مربیگری نقاشی کودک از سازمان فنی حرفه ای ، مدرک مربیگری و کارت صلاحیت تدریس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد که سابقه آموزش هنر نقاشی کودک، تربیت مربی سفال کودک در مدارس اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام خمینی (ه)، مدرس هنری جهاد دانشگاهی وبرپایی نمایشگاههای متعدد گروهی و انفرادی در سطوح مختلف را در کارنامه هنری خود دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.