کد خبر : 4523
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 23:16

غیرحضوری شدن مدارس خوزستان با سلیقه استاندار اعمال می شود!

غیرحضوری شدن مدارس خوزستان با سلیقه استاندار اعمال می شود!
تصمیم گیری نهایی برای غیر حضوری کردن مدارس خوزستان، در اختیار استاندار خوزستان است و در هفته های اخیر وی ثابت کرده که کاملا سلیقه ای اعمال نظر میکند.

از هفته های اخیر، سو مدیریت ها در خصوص غیر حضوری کردن مدارس خوزستان به بحث گرم خانواده های خوزستانی تبدیل شده و مردم خوزستان، تبعیض ها میان خود و استان های دیگر را به عینه مشاهده میکنند.

تصمیم گیری نهایی برای غیر حضوری کردن مدارس خوزستان، در اختیار استاندار خوزستان است و در هفته های اخیر وی ثابت کرده که کاملا سلیقه ای اعمال نظر میکند.

در هفته های اخیر حتما شنیده اید که شهرهای دیگر با شاخص های آلودگی به مراتب پایین تر از شهرهای خوزستان، برای حفظ سلامتی فرزندانشان، مدارس را غیر حضوری برگزار میکنند اما متاسفانه در خوزستان چنین نیست.

هفته گذشته نماینده بسیج دانشجویی خوزستان در بیانیه ای که در مصلی نماز جمعه اهواز قرائت کرد، استاندار فعلی خوزستان را شخصیتی تا بن دندان امنیتی و دست به عصا خطاب کرد.

هنوز استاندار خوزستان نمی داند که موضوع سلامت مردم را نباید همچون کیس های امنیتی ، محتاط و دست به عصا دنبال کرد و راجب آن دقیقه نود و آنهم با ترس تصمیم گیری کرد.

اصفهان ، تهران و خوزستان همه جزء یک کشور هستند و همگی از یک قانون تبعیت میکنند؛ اما طی سال های اخیر مدیریت های سلیقه ای و تهی از بار علمی باعث شده است مردم خوزستان تبعیض را احساس کنند.

امید میرفت با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی ، استان خوزستان صاحب مدیریت علمی و جهادی شود؛ نه اینکه فردی سکان خوزستان را در دست بگیرد که باعث شود اینچنین در ابتدایی ترین موارد اینگونه تصمیم گیری کند و اینچنین مردم بیش از پیش و اینگونه به وضوح تبعیض را در زندگی خود احساس کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

... دوشنبه , ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

چرا وقتی تمام یا اکثر شهر های استان در وضعیت قرمز هستن فقط اهوازباوی و کارون را مجازی میکنید مگه بچه های خرمشهر ماهشهر یا هندیجان چه گناهی کردن که باید آلودگی وارد ریه هاشون بشه و مریض بشن،اما اهواز بخاطر اینکه بچه های استاندار هستن مجازی شد

سحر سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

واقعا استاندار بی عرضه ای هست که برای استان ها تبعیض میکنه مگه فقط مردم اهواز آدمن بچه های ما گناه ندارن متاسفم برای همچین استانی که استاندارش اینه