کد خبر : 1566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 9:32

صداوسیمای خوزستان؛منفعل ترین رسانه خوزستان در آلودگی های اخیر

صداوسیمای خوزستان؛منفعل ترین رسانه خوزستان در آلودگی های اخیر

احمد نیک پی مدیر مجموعه خبری ماه خبر؛ در شبکه استان های دیگر علی الخصوص شبکه تهران هم برنامه های شاد و مخاطب پسند پخش می‌شود؛ و هم شجاعانه خواسته های مردم استانشان را از مسئولین مطالبه می کنند. اما گویی صداوسیمای خوزستان با در پیش گرفتن موضع انفعال، سالهاست مخاطبین خود را از دست

احمد نیک پی مدیر مجموعه خبری ماه خبر؛ در شبکه استان های دیگر علی الخصوص شبکه تهران هم برنامه های شاد و مخاطب پسند پخش می‌شود؛ و هم شجاعانه خواسته های مردم استانشان را از مسئولین مطالبه می کنند.

اما گویی صداوسیمای خوزستان با در پیش گرفتن موضع انفعال، سالهاست مخاطبین خود را از دست داده و هیچگونه تاثیر گذاری بر جامعه خوزستان ندارد!!

شبکه هایی همچون تهران ، بوشهر ، بندرعباس، تبریز و شیراز با اجرای برنامه های متنوع توانسته‌اند تا حدودی مخاطبین سنتی و مدرن خود را حفظ کنند و برای ذائقه هم استانی هایشان برنامه های متنوع تولید کنند.

اما با یک نظرسنجی در کوچه بازارهای خوزستان متوجه خواهید شد که شبکه سیمای خوزستان مخاطبی برای خود نگه نداشته است .

در آلودگی های اخیر صداوسیمای خوزستان منفعل ترین مواضع را اتخاذ کرد و تنها با یک گزارش ساده ، همچون گذشته “سیاست همراه با مردم همگام با مسئولین” را در پیش گرفت.

در این روزهای آلودگی که نفس هم استانی ها به شمارش افتاده، صداوسیما میبایست بر خلاف همیشه کنار مردم میماند و در بخش های خبری ، مسئولین خوزستان را به استودیوی خبری دعوت میکرد و علت انفعالشان در مدیریت استان را جویا میشد.

مردم میخواهند بدانند چرا مدارس استان های دیگر با شاخص آلودگی کمتر تعطیل می شوند اما استان خوزستان چنین نیست؟! رابطه آلودگی های اخیر با افزایش بیماران تنفسی و تکمیل ظرفیت برخی بیمارستان های استان چیست؟! و ده ها سوال دیگر….

جای سوال است که در عصر ارتباطات ، صداوسیمای خوزستان چگونه می تواند با این رویه ای که در پیش گرفته، با شبکه های پر مخاطب که نه بلکه با شبکه های دیگر استانها رقابت کند!

بنظر میرسد صداوسیمای خوزستان نقش عمده ای در عقب ماندگی های استان دارد و دیگر این شبکه هیچ اقبالی میان مردم ندارد. شاید عاقلانه ترین کار این باشد مدیران ارشد صدا و سیمای کشور بخش خوزستان را تعطیل کنند تا بیش از این هزینه های اضافی به بیت المال تحمیل نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن یکشنبه , ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۱

گل گفتید.صداو سیمای بی بخار.کانالی که چیز خاصی برای عرضه ندارد و فقط به بنگاه اقتصادی و تبلیغ کالاهای ثروتمندان میپردازد.