کد خبر : 2767
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 0:48

خیرات حلوای شورای راهبردی بندرماهشهر معطل دعوای مدیران/نقش نماینده مجلس چیست؟

خیرات حلوای شورای راهبردی بندرماهشهر معطل دعوای مدیران/نقش نماینده مجلس چیست؟

به گزارش ماه‌خبر، فرماندار بندرماهشهر طی مصاحبه ای اعلام کرده است که بیشتر پتروشیمی های بندرماهشهر ، سهم خود از بودجه شورای راهبردی را پرداخت نمی کنند. طی دو سال اخیر ، اختلافات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرماندار بندرماهشهر بر سر حلوای شورای راهبردی به سوژه ای برای مردم شهر تبدیل شده است. مدیرعامل

به گزارش ماه‌خبر، فرماندار بندرماهشهر طی مصاحبه ای اعلام کرده است که بیشتر پتروشیمی های بندرماهشهر ، سهم خود از بودجه شورای راهبردی را پرداخت نمی کنند.

طی دو سال اخیر ، اختلافات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرماندار بندرماهشهر بر سر حلوای شورای راهبردی به سوژه ای برای مردم شهر تبدیل شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه در مصاحبه های خود میگوید بودجه شورای راهبردی به ۸۰۰میلیارد تومان رسیده است؛ فرماندار ماهشهر اما می گوید بیشتر پتروشیمی های منطقه سهم خود از شورای راهبردی را پرداخت نمی کنند تا مردم بدانند صحبت های رییس منطقه ویژه در حد یک “لاف” است.

مدیرعامل منطقه ویژه و فرماندار بندرماهشهر ، هر دو با چراغ سبز نماینده بندرماهشهر به این مسئولیت ها رسیدند و هر دوی آنان پس از انتصابشان ، اینچنین مقابل هم قرار گرفتند تا جایی که مدت هاست حاضر نشدند با یک جلسه مشترک اختلافاتشان را پایان دهند و گرفتاری های شهرستان را حل کنند.

دعوای این دو شخص هم به چشم مردم شهر می رود که دو سال است بخش عظیمی از بودجه شهر، بابت تقابل و غرور این دو مسئولِ خود انقلابی پندار محقق نشده است.

البته تاکنون هیچکس نمی داند آنچه از حلوای شورای راهبردی هم که محقق شده کجا خیرات شده است؟ و تقریبا پس از انتصاب این دو مقام مسئول ، هیچ پروژه عمرانی از منابع راهبردی در شهر تعریف نشده و یا اگر هم تعریف شده به سرانجام نرسیده است.

سکوت نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس نیز که سابقا افزایش اعتبارات شورای راهبردی را از عملکردهایش می دانست؛ در این میان از همه چیز خانمانسوز تر است.

در روزهای گذشته نیز برخی اوراق در خصوص نحوه هزینه کرد بودجه شورای راهبردی در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار جای بحث دارد و شاید در آینده مطالبی در این خصوص به سمع و نظر شهروندان رسانده شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.