کد خبر : 4362
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 16:25

حاشیه نگاری خبرنگار ماه‌خبر از حضور وزیر کشور در میان دانشجویان؛ واکنش جالب وحیدی به مطرح شدن نام بزرگترین زمین خوار خوزستان!

حاشیه نگاری خبرنگار ماه‌خبر از حضور وزیر کشور در میان دانشجویان؛ واکنش جالب وحیدی به مطرح شدن نام بزرگترین زمین خوار خوزستان!
صبح امروز سه شنبه ، احمد وحیدی وزیر کشور وارد خوزستان شد و با حضور در دانشگاه اهواز به سخنرانی پرداخت.

ماه‌خبر؛ میترا شعبانی/ صبح امروز سه شنبه ، وزیر کشور وارد خوزستان شد و با حضور در دانشگاه اهواز با جمعی از دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت.

وزیر کشور گفت: آنچه مردم می‌خواهند این است قوا دست به دست هم دهند و کشور را خوب اداره کنند تا مردم در رفاه باشند. حل کردن مشکلات مردم با فلسفه حکمرانی با اینکه افرادی در قوا درگیر شوند در تضاد است.

وزیر کشور با اشاره به تغییر محمدرضا غلامرضا، معاون سیاسی وقت وزارت کشور گفت: پس از صدور بخشنامه‌ای از سوی معاون سیاسی که به زعم‌خودشان برای بهتر شدن انتخابات بود اما برای برخی نمایندگان مجلس سوتفاهم ایجاد کرد و تصور کردند به آنها توهین شده یا مانع کار آن‌ها شده است در حالی که معاون سیاسی وقت چنین قصدی نداشت.

وی ادامه داد: وقتی معاون سیاسی متوجه سوتفاهم و اختلاف پیش آمده شد ترجیح داد استعفا کند.

احمد وحیدی گفت: براساس اصل هماهنگی و همکاری قوا برای جلو رفتن امور کشور و ایجاد سوتفاهم پیش آمده با استعفای معاون سیاسی وقت موافقت کردم و عزلی در کار نبود. به عقیده من این کار منطقی بود و خواست مردم نیز همین است.

وحیدی هفت سفر رییس جمهوری به استان خوزستان را حاکی از توجه و عزم‌جدی دولت برای رفع مشکلات خوزستان دانست و خاطرنشان کرد: طرح بزرگ آبرسانی غدیر یکی از اقداماتی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید و کار دولت در خوزستان تمام نشده و ادامه دارد.

وزیر کشور در خصوص نحوه چگونگی انتصاب مدیران در خوزستان گفت: در انتصاب مدیران به دنبال انتخاب کار آمدترین و بهترین هستیم.

وحیدی در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان در خصوص وجود فردی زمین‌خوار در شهرستان اهواز گفت: اسم این زمین‌خوار را در اختیار من قرار دهید حتما به آن رسیدگی می‌شود همچنین دستگاه قضایی با چنین مواردی در صورت اثبات برخورد می‌کند.

وزیر کشور در پاسخ به دانشجویی که شهرستان ایذه در خوزستان را به عنوان تبعیدگاه زندانیان کشور عنوان کرد گفت: در کشور جایی به نام‌ تبعیدگاه وجود ندارد و در احکام قوه قصاییه تبعید موضوعیتی ندارد و من نشنیده‌ام.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.