کد خبر : 3557
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 14:04

بازدید از طرح‌های مدیریت سیلاب در بندر ماهشهر

بازدید از طرح‌های مدیریت سیلاب در بندر ماهشهر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از زیر ساخت‌ها و طرح‌های جمع آوری آب‌های سطحی بندر ماهشهر دیدن کرد.

به گزارش ماه خبر ؛ مرتضی شرف الدین شیرازی در این بازدید گفت: پیرو تاکیدات استاندار خوزستان، مبنی بر بازدید‌های میدانی، بازرسی  از اقدامات لازم  در خصوص مدیریت سیلاب و آبگرفتگی، از این تاسیسات و اقدامات  در شهر‌های بندر امام خمینی، شهر چمران و شهر بندر ماهشهر دیدن شد.

وی افزود:  بعد از تجربه سیلاب سال‌های گذشته تمهیدات خوبی در شهرستان پیش بینی شده است که بحمدالله تاسیسات بروزسانی و نیرو‌ها هم  از آمادگی نسبتآ خوبی برخوردارند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: در بعضی نقاط بصورت موردی نواقصی وجود داشت که  برآورد ما این است این موارد محدود هم ظرف یک هفته آینده رفع خواهد شد و ان شالله اگر شاهد بارش‌های پر برکت باشیم نباید مشکل حاد و بحرانی وجود داشته باشد


کرمی نژاد مدیر عامل آبفا استان و خرمی  شهردار بندر امام خمینی  از بروز رسانی تاسیسات و تجهیزات، لایه روبی کانال‌ها و آمادگی مقابله با سیلاب و آبگرفتگی احتمالی خبر دادند.


بندری فرماندار بندر ماهشهر نیز با اشاره  به کمیت و کیفت آب شهرستان بندر ماهشهر گفت: با افزایش ظرفیت بین ۱۵ تا ۱۸ هزار متر مکعب دیگر شاهد مشکلات کمبود و افت فشار آب  مانند تابستان امسال نخواهیم بود.

نمادک سایت
بندر ماهشهر
بندر ماهشهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.