کد خبر : 2990
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 18:54

انعقاد تفاهم نامه بین هیئت آمادگی جسمانی شهرستان با اداره زندان بندر ماهشهر

انعقاد تفاهم نامه بین هیئت آمادگی جسمانی شهرستان با اداره زندان بندر ماهشهر
براساس این تفاهم نامه ، هیئت آمادگی جسمانی یار و مددکار زندان در اجرای برنامه های مختلف ورزشی ، جشنواره ها و البته آموزش مربیان حرفه ای از درون کارکنان و مددجویان زندان خواهد بود ، تا ورزش ، نشاط و سلامتی را به مددجویان وپرسنل هدیه کند.

به گزارش ماه‌خبر، صبح امروز طی نشستی باحضور غلامرضا رحیمی رئیس اداره زندان بندر ماهشهر و مصطفی دیلمی رئیس هیئت آمادگی جسمانی شهرستان تفاهم نامه ای درخصوص همکاری مشترک فی مابین منعقد شد.

دیلمی در خصوص این تفاهم نامه مطرح کرد: آمادگی جسمانی ، ورزشهایی هستند که علاوه بر تندرستی و سلامت جسم ، نقش بسیار مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی ایفا میکنند.

وی ضمن تاکید بر بسط و گسترش ورزشهای همگانی، افزود: یکی از مولفه های دیگر ورزشهای همگانی پرداختن به ورزش کارمندان وکارگران است که در این زمینه بازوی توانمند زندان در امر ورزش خواهیم بود.

در ادامه رئیس زندان ماهشهر گفت : درحال حاضر ورزش و فعالیت جسمانی بهترین راهکار جهت بالابردن سلامتی روح و جسم مددجویان و کارکنان پرتلاش زندان ها است که باامضای این تفاهم نامه امیدواریم گام موثری درتحقق این امر مهم برداشته وورزشهای همگانی را در زندان ها بسط و گسترش دهیم.

وی ضمن تاکید بر نقش ورزش در سلامت جامعه افزود: لازم است همه ارگان ها ، سازمان ها و نهاد های مرتبط با امر ورزش درراستای ارتقا سلامت با زندان همکاری کنند .

رحیمی در خصوص این تفاهم نامه مطرح کرد: براساس این تفاهم نامه ، هیئت آمادگی جسمانی یار و مددکار زندان در اجرای برنامه های مختلف ورزشی ، جشنواره ها و البته آموزش مربیان حرفه ای از درون کارکنان و مددجویان زندان خواهد بود ، تا ورزش ، نشاط و سلامتی را به مددجویان وپرسنل هدیه کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.