کد خبر : 5323
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 21:04

ارتقای ۴ رتبه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر

ارتقای ۴ رتبه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر
در راستای محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی و به استناد مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۲ ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر با چهار رتبه ارتقا، حائز رتبه ی ۱۰ گردید.

به گزارش ماه‌خبر، مراسم اعطای گواهی نامه رتبه که صبح امروز یکشنبه با حضو چکین دبیر ستاد و معاون برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه ازاد اسلامی خوزستان، محمدرضا قلانی مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد منابع و‌ مصارف و معصومه میرزایی مدیر کل آمایش و اقتصاد آموزشی در سالن حوزه ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر چکین با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در مجموع ۳۵ رتبه را در ارزیابی ها به دست آورده اند؛ که در این میان واحد بندر ماهشهر بالاترین عملکرد را به خود اختصاص داد که ۴ رتبه ارتقا را حائز گردید.

مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: واحد بندر ماهشهر را هم از نظر نیروی انسانی و هم‌ از نظر تجهیزات و ساختارها بسیار توانمند می بینیم و وظیفه خودم میدانم کسب این رتبه را خدمت مردم شریف بندر ماهشهر ، دانشجویان ، کارکنان و اعضای هیات علمی از صمیم قلب تبریک عرض کنم.

در این جلسه دکتر قلانی نیز با تشریح مسائل مالی دانشگاه در سطح کلان و نیز استان، به تبیین مسیر پیش رو پرداخت.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه خانم دکتر میرزایی به تشریح برخی اقدامات در خصوص تصویب رشته های جدید، ساماندهی دانشکده ها و … پرداخت.

در ابتدای این جلسه نیز دکتر شعبانی ریاست واحد بندر ماهشهر ضمن خیرمقدم به مهمانان، از زحمات کارکنان و اعضای هیات علمی واحد و‌ نیز از حمایت ها و اقدامات همه کسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.