اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فنآوران
به گزارش گزارش ماهخبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فنآوران، تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتریمداری به شرکت پتروشیمی فنآوران اهدا شد.
این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتریمداری و تقدیر از شرکتهای برتر برگزار میشود، بر اساس ارزیابیهای دقیق از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخصهای مختلف مانند کیفیت، قیمتگذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزمهای رضایتمندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان، شرکتهای برگزیده را انتخاب میکند.
شرکت پتروشیمی فنآوران به عنوان یکی از پیشروان صنعت پتروشیمی ایران، همواره توجه ویژهای به تعامل مثبت و موثر با مشتریان خود داشته است و با توجه ویژه به تعامل با مشتریان و تمرکز بر بهبود مستمر محصولات، موفق به کسب این افتخار و دریافت تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتریمداری شد.
برچسب ها :پتروشیمی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰