اعمال تغییرات در نحوه خدمات رسانی اداره پست بندر ماهشهر
به گزارش ماهخبر، در ماه های اخیر با توجه به افزایش نارضایتی ها از اداره پست بندر ماهشهر ، بازرسی ها از این اداره توسط فرمانداری بندر ماهشهر تشدید شد.
فرماندار بندر ماهشهر اخیرا با ارسال نامه ای، اداره پست این شهر را ملزم به اعمال برخی تغییرات در نحوه خدمات رسانی نموده است.
در بخش هایی از این نامه آمده است:
۱-ارسال مرسولات پستی توسط شهروندان و تائیدیه کدپستی به دفاتر پیشخوان واگذار شده است و شهروندان میبایست برای پست کردن مرسولات خود به این دفاتر مراجعه نمایند.
۲- مرسولات پستی ویژه میبایست در همان بدو ورود به شهرستان توزیع شوند. مرسولات پیشتاز تا ۴۸ ساعت و امانات سفارشی ۷۲ ساعت زمان دارند تا تعیین تکلیف شوند.
۳- به منظور رفاه حال شهروندان ۲ نیروی موتوری جهت توزیع پاکات و ۱ نفر نیروی خودرویی جهت توزیع امانات سفارشی به کادر اداره پست اضاف گردید.
۴. ورود افراد متفرقه به محل نگهداری مرسولات اکیدا ممنوع است و کارمندان میبایست در محل تعیین شده پاسخگوی مراجعین باشند.
به گزارش ماهخبر، بازدید های میدانی خبرنگار ماهخبر از این اداره نشان می دهد تغییرات فوق در شیوه مدیریت این اداره اعمال شده و نحوه خدمات رسانی و فضای داخلی اداره پست تا حدود زیادی سامان دهی شده است.
این تصاویر مربوط به امروز دوشنبه است که در بازدید میدانی خبرنگار ماهخبر از این اداره گرفته شده است.
برچسب ها :ماهشهر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰